fredag 9. september 2011

Jeg er så forbanna konkurranse innstilt!!!!!

Blogging er egentlig ganske krevende...

Det trenger selvfølgelig ikke være det, men for meg er det det. Grunnen er rett og slett fordi jeg er så konkurransemenneske. Jeg konkurrerer med meg selv hele tia, og det er ganske slitsomt. Jeg ser hver dag hvor mange som er innom bloggen min, hvilke innlegg som er mest lest og hvilke steder i verden folk sitter når de er innom. Og da kan du tenke deg hvordan jeg blir... Om jeg hadde 50 lesende kl. 13.00 i går, så må jeg over det i dag. Var det 5 stykker innom fra Danmark i går, må det ihvert fall 6 stykker innom i dag. Jeg går konstant og oppdaterer statistikken..... Huff!!! TVANG!!!

Jeg hadde jo en blogg her for en tid tilbake, men måtte legge den ned for jeg ble for besatt. Og er på vei til å bli det nå å... Hehe! Men har funnet ut at jeg må gi meg. Jeg må prøve å lage et innlegg når jeg føler jeg har noe å blogge om.

Ellers har jeg hatt en super koselig morgen med mann og barn. Martinius skulle egentlig i barnehagen, men vi lå så lenge i senga, at klokka rett og slett ble for mye. Vi spiste felles frokost og kosa oss skikkelig.



Nå skal jeg la bloggen være noen timer. Martinius vil spille Labbe Langøret og jeg får vel gjøre noe annet spennende...

God fredag... Gleder meg til i kveld. IDOL og Senkveld, godtis og pizza :)



Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

2 kommentarer:

  1. I know the feeling!!!
    Jeg hadde egentlig planer om å blogge opptil flere ganger om dagen.
    Vise min hverdag i bilder og ord.
    Jeg måtte tilslutt "fortrenge" bloggingen og gi litt f.....
    Så nå legger jeg ut ting når jeg har tid, lyst og har laget noe jeg vil vise fram. Så får heller besøkstallet dale og stige litt innimellom.
    Jeg gleder meg også til Idol, Senkveld og godteriiiiii ikveld.
    Kos deg masse Camilla ;)

    SvarSlett
  2. Hehe.. det er godt det er fler... :) Huff, det er ganske slitsomt . Lagde jo 5 til 6 innlegg om dagen. Til slutt blir dt bare rævva.

    Ha en super kveld :)
    Stoooor klem

    SvarSlett