torsdag 1. september 2011

Inspirasjon til stor glede

I dag tok jeg med meg mormor på hobbybutikken her i Vestby!!

Den er rett og slett helt fantastisk. Jeg blir super inspirert bare av å tenke at jeg skal opp dit å handle. Hehe... Første gang jeg satte foten innafor den butikken fikk jeg hakaslepp. Jeg hadde aldri sett en så stor hobbybutikk med så mye stæsj. Uansett hvilken hobby du har ,er jeg sikker på at du finner det der. De har alt fra scrapping til maling, fra perler til garn, fra kortlaging til kakebaking!! Er du et hobbymenneske er butikken definitivt verdt et besøk.

Legger ut noen bilder som jeg henta fra bloggen demses.


Har du lyst til å ta en titt på bloggen dems finner du den her !

Jeg har ihvert fall lagt igjen litt penger der oppe. Elsker nemlig å scrappe. Ei venninne av meg giftet seg nettopp, og som forlover og ingen flink taler, valgte jeg å lage et minnealbum av henne og meg. Det er jo noe som varer evig. En tale kan man fort glemme. Hvis ikke den filmes da, selvfølgelig!! :)

Jeg er også veldig glad i decoupage. Dere har jo sett kommoden min ;) Tenkte jeg kunne legge ut noe av det jeg har laga.


Alt dette er servietter, blikkbokser, decoupagelim, hjemmelaga såpe innpakka i papir, en smykkekurv som er spraylakka hvit og en hjerte-tre-eske!! Alt veldig enkelt å lage!! Decoupage kan brukes på alt!! Det er bare fantasien din som setter grenser..

Men men folkens, nå skal jeg rydde litt før jeg henter Martinius i barnehagen... Ha en super dag videre.

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar