torsdag 22. september 2011

I dag er jeg bare glad og lykkelig....

33 dager igjen til termin....



Gud, som jeg gleder meg nåå!! Gleder meg ikke spesielt til fødselen, men gleder meg til alt det andre. Gleder meg til å holde henne, susse og lukte på henne og si at jeg elsker henne!! Så får vi bare krysse fingrene på at ikke jordmor så feil på ultrayden. Hehe.... Jeg har nemlig kvitta meg meg ALLE gutteklæra til Martinius. Så her er det bare rosa og lilla... Hihi!!!

Elsker Hello Kitty


Jeg håper virkelig ikke jeg går over temindatoen altså... Det er jo sikkert ingen gravide som vil det! Og ihvert fall ikke en utålmodig sjel som meg! Men hu kommer når hu kommer... Det er jo ikke noe jeg får gjort meg det. Men det er jo lov til å ønske...

Nå mangler jeg bare barnesete til å ha i bilen, stellebord(men det er ingen krise) og annet smånips!!

Jeg har stooore planer om å lage uro som jeg kan henge over senga hennes... Jeg må bare sette igang! Men er så mye jeg egentlig skulle gjort før det å... Det går seg vel til.. Bare jeg får den søvnen jeg trenger nå, så slipper jeg å bli så mannevondt og sur. Hehe... I dag sov jeg helt til kl. 12.00. Det skal jeg si var deilig. Leeeeenge sia for å si det sånn! Jeg sovna til og med når jeg la meg i går. Men så skal det sant sies at jeg omtrent ikke har sovet i det siste. Så var nok helt utslitt! Så i dag er jeg fit for fight....:D

Uro jeg skal lage...


Ha en suuuperduper dag alle sammen. Jeg skal hive meg rundt jeg nå...

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

1 kommentar: