tirsdag 13. september 2011

Gamle vinduer blir som nye...

Nå har jeg fått blod på tann.... Hihi....

Jeg har endel gamle vinduer som bare står å støver ned...  Jeg har ikke helt vist hva jeg skulle gjøre med dem, men fikk en morsom ide istad. Har sett fler andre gjøre det, og synes det er veldig morsomt at man bruke gamle bilder slik... Det blir skikkelig dekorativt.  Dette er bilder fra både min og mannen min sin familie. Og noen fra Sagene da..




Jeg er ikke helt ferdig enda. Veit ikke helt om jeg skal kjøpe inn en blonde gardin og feste den bak. Og veit ikke helt hvor i huset jeg skal henge den enda heller.. Hehe. Det kommer bilder når jeg har gjort den ferdig og den er plassert på en vegg!

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull




1 kommentar:

  1. for en lur idé! det er så gøy når en plutselig får tatt i bruk ting som står og støver ned!

    takk for koselig hilsen!

    klem beate

    SvarSlett