onsdag 14. september 2011

Flotte ideer!!

I dag har jeg brukt mye tid på å finne ut nye ideer til ting og tang...

Jeg har vært på bloggrunde igjen, og fant så mye fint man kan lage og gjøre selv. Jeg blir helt huggern, for jeg vil gjøre ALT jeg å. Og alt på en gang. Fru Eriksen er en utålmodig sjel.... Også så veldig å. Har mange nye ideer til hva jeg skal gjøre med de andre vinduene som står i låven. Men må på en liten handlerunde først, og kroppen er ikke helt med meg der om dagen..

Så har jeg funnet masse deilige oppskrifer på sjokoladetrøfler, bakverk og annet nam!!



Så fant jeg flere lure ideer på hva og hvor jeg kan bruke decoupage!

OG selvfølgelig skal dere få se alt!!! Jeg må bare som sagt på en handlerunde først. Også trenger jeg litt hjelp fra min kjære mann:D

Ha en super dag videre, alle sammen!

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar