mandag 19. september 2011

En kjempe hektisk dag

Her har det gått i et i dag...

Martinius og jeg fikk besøk av min bror og hans samboer i dag. Det var utrolig koselig!!! Lene(samboer til bror) var så snill å malte gangen min, og onkel Adrian tok seg av nevøen sin.... :D Martinius var stooorfornøyd! Jeg-  jeg lagde mat og smårydda litt.



Jeg var veldig heldig i helga for et vennepar av oss skal nemlig flytte. Og når man skal flytte, så må det en opprydning til  før og underveis pakking. Så jeg endte opp med det ene og det andre... Litt av en skattejakt!! Men har enda ikke fått satt alt på plass, så har ikke fått tatt noen bilder enda. Skal se om jeg får gjort det i løpet av morgendagen! Jeg er i hvert fall stooorforfnøyd :)

I morgen skal jeg på Gamestop å kjøpe spillkontroll. Lene har nemlig lasta inn masse gamle nintendospill på en minnepinne. Så i morgen skal vi spille Mario... Hehe!!!



Ha en deilig kveld videre :)

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar