onsdag 7. september 2011

Du veit du er gravid når du sitter på do å hiver i deg en hel melkesjokolade

Du veit du er gravid når
  • Du ikke lenger gidder å ta på deg sokker om mårran
  • Gubben må ut klokka 2 om natta for å kjøpe lovehearts fordi du har så sykt halsbrann
  • Du ikke gidder å ta på andre sko en sånn du putter beina rett opp i
  • Du har gnagesår etter kjøleskapshåndtaket
  • Du mister noe på gulvet og lar det bli der
  • Du sitter å griner av en reklame på Tven
  • Du er fobanna på SATS fordi de ikka har heis
  • Du stapper i deg en hel melkesjokolade mens du sitter på do
  • Du hiver kakedeigen i veggen fordi den er for seig
  • Du blir kvalm av alt, men sjokolademelk må du bare ha
  • Magen legger seg over rattet og tuter i det du setter deg inn i bilen
  • Du kjøper 6 poser tomatsuppe på butikken fordi du er redd for å gå tom
  • Du begynner å hylgrine fordi mannen din har vært så frekk å laga fiskeboller til middag, når du absolutt ikke ville ha det
  • Du kjefter mannen din huden full fordi han sitter på feil side av sofaen

Nå lo jeg så tårene trilla her. Herregud, kjenner seg ikke noe særlig igjen i noen av punktene. Fant noen av disse setningene på google og noen lagde jeg selv...
Har noen av dere gravide flere å komme med?? Hehe



Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

3 kommentarer:

  1. Har tre svangerskap bak meg, men kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det hele tatt!

    SvarSlett
  2. Se litt humoristisk på det... ;) Det er jo satt litt på kanten!!

    SvarSlett
  3. Eller spissen, da.... ;)

    SvarSlett