lørdag 3. september 2011

Det gode ekteskap

Hvordan får man et godt ekteskap??

Kanskje dette er oppskriften?


Et godt ekteskap for meg er åpenhet og ærlighet, det handler om å gi og få. Det handler om å se hverandre, respektere og annerkjenne hverandre. Det er like viktig å si jeg elsker deg, som å si unnskyld når man har tatt feil. Det er viktig å kunne si sine meninger, og det er helt greit å være uenig. 

Små gleder i hverdagen kan bety mye. Det trenger ikke vært stort. Og det trenger heller ikke koste penger. Skriv jeg elsker deg på speilet på badet etter at du har vært i dusjen. Skriv en liten lapp og legg det på hodeputa eller i matpakka!! Kjøp blomster, sjokolade eller skriv kjærlighetsbrev!



Her om dagen bestilte jeg en minnbok fra FotoKnudsen. Martinius og jeg satt en hel kveld å lagde den. Det ble en liten overraskelse til Finn Bertil, verdens beste mann og pappa! Boka kom i går. Og den ble kjempe fin...





Til deg
Til deg som alltid er der
Til deg som liker meg
Til deg som elsker meg
Til deg jeg trenger så sårt
Til min venn og kjæreste
Til deg rett og slett


Dette er jo også en fin bursdagsgave eller en julegave. Kanskje lage en minnebok til besteforeldre dine med barnebarn. Eller kanksje en venninnebok. Her kan du velge å vrake. Kanskje du rett og slett vil lage en bok til bare deg!! Det er oppp til deg... 

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar