mandag 5. september 2011

Den håpløse gangen

Gangen, den hersens gangen....

For et år siden begynte jeg å male den. Og jeg er enda ikke ferdig. Ting tar litt tid med meg, og spesielt hvis jeg maler. Åååå, herreh!!! Det er jo så fantastisk kjedelig. For ca to år siden bytta vi hus med svigers. Grunnen var rett og slett at vi planla en ny graviditet og trengte da et større hus. For dere som ikke veit, bor vi på samme gårdstun. ( og for de av dere som tenker- Herregud,  orker de det! så kan jeg si med hånden på hjertet at det går helt strålende)! Det er faktisk en stooor fordel!

Men tilbake til gangen. Nå har jeg prøvd å bli ferdig med gangen en god stund, men står faktisk litt fast! Veit ikke helt hvilken farge jeg vil ha på veggen. Nå er den jo ganske hvit, men tror jeg vil ha en litt dusere farge. Men det får bli etter at bebisen er født.

Også jeg er nødt til å legge ut et bilde av den lekre kommoden jeg har i gangen, som jeg malte. Ble veldig fornøyd med resultatet :D Den ble jeg ihvert fall ferdig med :) Hehe....




Ønsker dere alle en god natt. Sove godt og drømme søtt!!

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar