onsdag 21. september 2011

Den franske Landstil

Åååå, jeg gleder meg til etterpå...

Da skal jeg på posten å hente en pakke som jeg har bestilt fra Den franske Landstil!!! For de av dere som ikke har besøkt den nettbutikken så kan du gjøre det HER !!

Jeg har blandt annet bestilt meg denne søte franskinspirerte telysholderen :)




Jeg har også planlagt at jeg MÅ sove litt i dag. Skjønner virkelig ikke greia med at kroppen skal forberede seg 4 uker før temin. I natt sovna jeg kl. 04.30.. Eller skal jeg si i dag tidlig. Martinius var så snill å kom inn 06.30... JIppiiiiii!!!! Mårragretten, det er meg.... Søvn for meg er ganske viktig. Og når jeg da ikke får den søvnen jeg trenger, bli jeg mannevond!!

Hva er planen din i dag??

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar