mandag 12. september 2011

Dagens shoppingtur. Veldig fornøyd!!

I dag har jeg fått handlet inn endel nye klær, interiør og annet stæsj...

Klær MåTTE jeg ha.. Litt mer mammaklær(trenger det nå) og en kjempe fin strikkajakke. Så ble det jo amme-bhèr, leggvarmere, sminke, ting til håret og ny ansiktskrem :) Prøvde å finne sko, men det er skikker lurt å vente med til jeg ikke har så mye vann i kroppen.

Klær fra H&M


Så ble det jo noe nytt til huset da... Hehe. Elsker å handle ting og tang til huset som jeg kan pynte opp med. Og spesielt faller jeg for lysestaker, lyslykter og annet som jeg kan ha lys i. Veit ikke hvorfor, men får liksom ikke nok.

Kurv og trollgrener fra Plantasjen

Hvit lysestake på 50%. Plantasjen!


Kurv og Lyng fra Plantsjen

Veit dere, nå har dem begynt å selge julepynt på Plantasjen. Herreh, erre muli?? Jaja, lenge leve jula ;)

Også fikk jeg handla inn masse frukt og et blad jeg skal kose meg med etterpå :)



Men vi snakkes, kjære blogg-følgere... Nå skal jeg og min kjære handla mat før vi henter lillemannen !!! Ha en fiiin mandags ettermiddag!!

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar