torsdag 15. september 2011

Camilla har vært på bruktmarked :)

I dag har det gått i ett...

Og det har vært utrolig hyggelig. Dagen startet på jobben min hvor de diska opp med lunsj og hyggelig samvær. Etter det tok jeg en turen bort på bruktmarkedet i Ås. Utrolig hva man får tak i der altså... Denne gangen var jeg på utkikk etter Norgesglass og blonder. Og jeg fant, jeg fant!!! I tillegg til noe annet nips...








Etter det tok jeg turen til min søte tante som diska opp med te og enda mer hyggelig samvær :) Takk... Det var koselig... Og takk for kongler og kranser :D Nå skal jeg se om kreativiteten leder vei.

Så var det å hente fjompen i barnehagen, men før det var jeg innom å henta mormor. Hun hadde vi bedt på middag. Nachos ble det i dag. Mannen jobber kveld. Greit med noe litt enkelt.




Etter hyggelig middagsbesøk bar det avsted til mamma for å hente enda mer blonder og annet fjas :)

Nå er jeg dausliten og dautrøtt. Men sova?? Heh...

Ha en deilig kveld, alle sammen....

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar