lørdag 3. september 2011

Blogg- hva skal til for at den blir interesant??

Hva må til for at en blogg blir populær??

Hmm, vanskelig. Jeg veit jo selv hva jeg liker å lese om når jeg leter etter nye blogger. Blogger som gir meg noe. Og særlig de som handler om interiør og tips til hva man kan gjøre selv er gjerne de jeg faller for. Jeg liker å ser på bilder, bli inspirert og faktisk gjøre noe med inspirasjonen. Men ok, bloggen må kanskje skille seg ut. Hvordan gjør man det? Hmm, for en som ikke har blogga så mye kan det bli en utfordring. Det finnes jo tusener av blogger der ute.. Og veldig mange er interiørblogger!!

Jeg har heller ikke flust av penger som jeg kan bruke på nye møbler og ting hver uke. Ikke har jeg tid til å pusse opp møbler hver dag heller. Det jeg liker å bruke tia mi på er familien min, finne nye løsninger i hjemmet vårt, scrappe, blogge, lese bøker og nyte tiden med venner... Familie og venner kommer alltid først. Så min blogg er kanksje kjedelig for mange, men for meg er det en måte å få ting ut på. Og det er jo helt topp for de som kan dra nytte av mine tips og ideer...

Alle har jo sine grunner for å blogge.. Og jeg har min.

Ha en delig lørdag folkens...
Nå skal jeg lage meg en kopp kaffe se litt tegnefilm med min nydelige sønn, før vi skal ut å shoppe litt.




Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

1 kommentar:

  1. Hei Camilla.
    For at en blogg skal bli lest av mange er det viktig å kommentere hos andre veldig ofte og legge ut innlegg veldig ofte. Spesielt med vakre bilder (trenger ikke være dine egne).
    Jeg har hatt blogg ganske lenge nå, men har ikke tid til å holde den"populær", det er maaaange timers jobbing hver dag. Jeg har ikke mulighet til å holde meg oppdatert og kommentere på andre sine blogger hver dag, men titter innom i ny og ne. Ofte leser jeg bare, men rekker ikke å kommentere.
    Jeg synes ihvertfall det er koselig å lese bloggen din og håper at flere finner fram til den i det stor blogglandia ;)
    Klem A

    SvarSlett