onsdag 31. august 2011

Pusse opp snupperommet

Nei, det er ikke bare bare altså...

Snupperommet er pc-rommet vårt. Og det er stygt som alle hauga. Veggen har en blå grusom tapet som jeg har begynt å rive ned. Hele rommet må pusses opp. Jeg står egentlig litt fast. Men har fått malt en kommode vi hadde i lilla, satt på knotter og pynta opp med litt decoupage!! Ble veldig fornøyd med den må jeg få lov å si... Har desverre ikke bilde av den før jeg malte den men.





Gleder meg til jeg blir ferdig med rommet. Det kommer til å bli så fint.. Jeg veit akkurat hvordan jeg vil ha det. Lilla og rosa blir fargene som går igjen. Men hvite vegger og kanskje lyse gjennomsiktige gardiner. Skal ta bilde av alt underveis jeg :) Ser også for meg en lysekrone midt i taket. Åååå lekkert!!!

Kanskje en av disse:


Bilde er fra Den franske landstil. Og butikken kan du besøke her .

Ha en super kveld.
Vi skrives.
Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar