onsdag 31. august 2011

Nye herlige skatter

Endelig kom de etterlengtende varene mine fra Perfect Home!

På bildet ser du:
  • Boston lyslykt pris 399;
  • Newport lykt pris 399;
  • Fresh Cotton duft pris 49;
  • Blomstervase pris 299;






Jeg er suuuper fornøyd med kjøpet... Venter fortsatt på en lysestake, men den kommer ikke før neste uke. Men det kan jeg leve med. Skal bestille litt mer, men må vente litt til. Har akkurat bestilt varer fra en nettbutikk. Nemlig Den Franske Landstil. Nå skal det pøntes opp ja!! 

Dette var kveldens siste innlegg. Nå skal jeg se på fødestua og grine litt. Det gjør jeg alltid. Men skal si jeg er en smule hormonell for tiden da. Er i uke 32, så er ikke lenge til jeg skal føde selv. Etter det blir det vel en etterlengtet episode av HOTTE Dexter :D

Ha en god natt folkens.. Sov godt-
Vi skrives.
Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar