onsdag 31. august 2011

Min nye dagbok

Ja, da var jeg i gang da. Spennende!

Når jeg var yngre skrev jeg alltid dagbok, men jo eldre jeg ble jo mindre skrev jeg. Jeg husker jeg gjemte den i lufteventilen på rommet mitt så ingen skulle finne den. Det er egetlig ganske dumt å ikke skrive dagbok. Det er så mye som blir glemt. Det må da være ganske fint å sitte og lese gamle dagbøker når man har tid til å mimre. Ja, når man virkelig har tid mener jeg. Som når man blir plassert på et gamlehjem! Når man sitter å ser ut av vinduet å lurer på hvor livet ble av kan det være ganske fint å ta fram gamle dagbøker... Eller hva synes dere?? Minner er godt å ha. Både gode og dårlige.


På MIN blogg kommer jeg til å skrive om det aller meste. Hovedsaklig blir det endel om interiør(Elsker interiør). Men det blir også mye annet. Men det vil dere finne fort ut av.
Jeg gleder meg veldig til å dele mine skatter med alle som følger bloggen min.




Ønsker alle er super dag. Vi skrives.
Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

1 kommentar:

  1. Så bra Camilla. Vi gleder oss til å bli skikkelig kjent med deg og familien. Hihihi.
    Du er flink til å skrive! Ha en flott dag du også. Stor klem fra tante :0)

    SvarSlett